Did you miss me?

Även om flera av er kanske trodde att jag gått och kola-vippa igår eftersom jag inte bloggade nåt, så kan jag nu lugna er med att jag lever, och att jag återigen sitter här och skriver. Hoppas jag inte skrämde upp er allt för mycket ;)

I fredags kväll var jag ju som sagt hem till Johan och såg på film, vi såg Kung Fu Panda, men jag tyckte inte alls att den var nå vidare bra. Visst fick man sig några skratt åt den där otroligt klumpiga pandan, men nej, den var inte överdrivet bra. Och sen sa det bara pang bom! och så var filmen slut, utan att man egentligen fattade vad som hände. Vandrade i alla fall hemöver vid 1-tiden, lagomt trött och seg eftersom man vart upp nästan 24 timmar då. Det var skönt att lägga sig i sängen kan jag lova!

Igår så var det hockey som stod på schemat -MoDo mot Södertälje. Det var jag, mamma, Per, Tomas och Håkan som var iväg. Matchen var bra, i första perioden fick MoDo in 2 mål och stämningen var på topp. Under resterande perioder fick Södertälje in 2 mål också (sista målet 2:05 minuter innan matchens slut...). MoDo petade också in ett mål till, och hela klacken (som jag och mamma stod i :D :D) jublade och skrek och hoppade och hade sig... men ack vilken konstig vändning det vart, när vi och resten av klacken insåg att det inte alls blivit mål! Vi kom aldrig riktigt underfund med vad det var som hände, men målet gilldes inte utan det vart en straff -som dom tyvärr missade. Typiskt.
Det gick alltså vidare till förlängning, men inget mål gjordes, så matchen slutade 2-2. Och jag är alldeles hes idag... lite för mycket vrålande igår tror jag? :D haha

Vi kom hem vid 22:30 igår, och jag var skittrött. Drack en stor mugg varm oboy eftersom jag frös som en gris, åt upp resten av min baguette och sen stöp jag i säng vid 23:00... och sov fram till 10:30! Det var längesen jag kunde sova så länge sist, för vare sig man har Celia eller ej så är kroppen så inställd på att kliva upp senast 7-8 så man vaknar då och är "pigg" i alla fall.

Idag då? Jo det är söndag, och en tråkig sådan. Har allt för mycket att göra känns det som, hade gärna slappat hela dagen, men så blir det inte. Hur har eran helg varit?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0