Det vart inte mycket gjort

Idag var det verkligen ingen bra plugg-dag, har inte haft någon inspiration alls mer än till att läsa i boken. Har svarat på en fråga, men den var väldigt enkel; "vad är skillnaden mellan en öppen och sluten fraktur?". Öppen fraktur = huden har blivit perforerad pga. frakturen, och infektion kan uppstå pga. perforeringen. Sluten fraktur = ingen "yttre påverkan", dvs. inget sår / ingen spricka i huden som kan orsaka infektion. That's it.

Jag börjar känna att det kryper i fingrarna på mig nu, så jag skulle nog kunna skriva klart det arbetet nu.. men å andra sidan så ska jag upp tidigt imorrn (före 06:00 kommer väckarn att ringa) för att hinna äta frukost, göra mig iordning, väcka Celia, hinna på dagis, hämta bilen hos Anders och åka till Bräcke. Usch, vilken morgon!


För tillfället sitter jag inlurade i min mysiga, röda filt. Cozy!

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

haha ja vet, inte bara du som är nyfiken.. =) även jag är det, dock vet ja lite mer =P well well, vi få väl se hur de går =P haha jadu, ibland ere tjurigt.. =) hoppas de går bra imorron för dig, lät som en stressig morgon. hoppas inte.. =) Kramar

2008-09-17 @ 23:20:02
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0