Det är ju rent ut sagt skrämmande!

Nu vill jag på en gång varna "känsliga läsare" för att bilderna jag kommer att lägga upp i slutet av detta inlägg kan anses "stötande", eller vad man ska säga, så ni som inte vill se aningen starka bilder bör kanske inte scrolla ner så mycket till.

Det finns många av er som läser som inte tycker att jag är så himla mager, visst, ni tycker att jag är smal -men inte mager. Det har jag fått höra åtskilliga gånger, och nästan trott på det. Men sen på kvällen när jag går och lägger mig (jag ligger för det mesta på sidan) så känner jag ju liksom hur hela magen "far ner" och lämnar ett "hål" på sidan av magen som är uppåt. Och om man lägger armen över magen/höften (såsom man gör när man ligger sked, ni vet) så kilas armen i princip fast mellan revbenen och höftbenet och hänger sen och "dinglar fritt" över det där hålet som blir på magen.

Jag har länge tänkt ta kort på detta, jag vet egentligen inte varför, kanske för att bevisa för alla att jag visst är så smal som jag säger. Kanske för att kickstarta igång mig själv? För att visa för andra varför jag så desperat vill upp i vikt? Ja jag vet inte... Men nu har jag i alla fall tagit dessa bilder, som ett av de första stegen i min operation: viktuppgång. Det här är alltså mina "startbilder", och jag kommer med jämna mellanrum ta nya bilder för att se om det verkligen händer något.. vilket jag verkligen hoppas att det gör!

Och kom ihåg nu att jag varnat er.. bilderna kan nog kanske kännas lite "magstarka" för vissa... På de två nedre bilderna så ligger jag på sidan, korten tagna rakt uppifrån.









         
   


Nu kanske folk kan sluta ifrågasätta varför jag vill upp i vikt.. och som man så fint säger;

"jag reserverar mig för negativa kommentarer som pekar mot ätstörningar etc,
eftersom att min låga vikt inte har något med det att göra. Tack på förhand".


Såhär tycker vi
Postat av: martina

du är mager flicka lilla. ska du börja me lite protein drinkar å sånt?

2008-09-02 @ 13:55:47
Postat av: Micca

sådär blir min mage också när jag ligger ner! Fast mina revben syns mera än vad dina gör.

De är så hemskt när man inte kan gå upp i vikt:(

2008-09-02 @ 22:10:23
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är fin som du är. :)

2008-09-03 @ 13:10:58
URL: http://loserangel.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0