Another day is rising

Blev väckt av ett sms imorse, vid 09:17 för att vara exakt, och inte gjorde det nån inte! Ibland kan en sån simpel sak lysa upp hela dagen, och det är dom ögonblicken man ska leva för, har jag fått lärt mig på senare tid.

Sedan jag vaknade har jag mest bara tagit det lugnt i alla fall. Klev upp och gick raka vägen in i duschen -skönt! Sen har jag ätit gröt, suttit lite vid msn och småpratat med Erik och Johanna... och nu är det bestämt också, ikväll blire lite "partajande" med Anders, Erik och Johanna. Först middag och sen blir det Wii-spelande och jaa.. Det ska bli kul! :) Jag och Johanna ska låna bilen av Anders sen idag och åka upp på systemet. Vad vuxen man känner sig ;) haha

Men nu ska jag skriva klart mitt etik-arbete, för jag har fått lite hjälp med den där uppgiften jag inte fick till igår, och sen ska jag skriva astma arbetet. Solong!

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Jag förstår det.. Shit, men lite spännande ändå eller?

2008-09-12 @ 11:55:50
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: sandra

va kul, hoppas du får en fin kväll =) Kram

2008-09-12 @ 13:57:38
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Denise

Fan vad jag tycker du är duktig med alla arbeten du skriver ihop hela tiden :O Jag får inte ett dugg gjort jag, suck! Men av att läsa din blogg om dina sysslor får jag faktiskt lite mer energi, så jag ska snart ta mig i kragen :) I köket är det vitt med blå blommor eller likn. på väggarna. Sovrummet grönt o tvrummet rosa typ..

2008-09-12 @ 15:25:38
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0