Ännu en dag lider mot sitt slut

Då var klockan tio i tolv då, och jag har tvätt hängandes runt precis hela lägenheten eftersom det där torkrummet verkligen var totalt värdelöst. Just nu är mina sänggavlar så vackert pyntade med strumpor som hänger på tork, och Celias bokhylla är väldigt vacker med mina underkläder och hennes strumpor hängandes.. Jag lovar. Inredningsarkitekt nästa?

Har i alla fall fått klart ett arbete nu, det om brännskador. Känns väldigt skönt! Plus att jag läste ju klart allt i etiken, så det är bara att köra igång med dom frågorna senare i veckan, eftersom andra sjukvårdsarbetet har deadling på onsdag så går det före.

Det var väl allt för mig tror jag.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0