All alone

Nu är det väldigt tyst här i min lilla lägenhet, förutom Bandit's musik som skvalar ur datorns högtalare. Celia är hemma hos Anders nu, och jag ska sätta fart med pluggandet. Har precis läst igenom de sista 30 sidorna i etiken, så det är väl bara att köra igång då antar jag. Fast jag tror jag ska låta etiken sjunka in lite, också skriva på Sjukvårdsarbetet så länge.

Klockan 14 börjar som sagt min tvättid också.. jag gruvar mig.


Såhär tycker vi
Postat av: Denise

På praktiken går det väl bättre o bättre för var dag som går. Jag pysslar på lite med EKG, bladder o lite sånt. Är med o tittar på olika patienter.. Ngn dag ska jag vara på labb m. provtagningar o grejer. Det är faktiskt riktigt roligt o intressant! Händer mer på det där lilla stället än man kan tro ;)

2008-09-07 @ 14:19:12
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: M.

Tack :)

2008-09-07 @ 14:40:05
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0