Tillbaka i bloggträsket

Igår blev det inte minsta lilla uppdatering - I'm so sorry! Anledningen var att jag var i Lycksele med mamma och Per, vi skjutsade upp brorsans snygging Jack ;) Så nu har han äntligen sin lilla valp hos sig, han sken ungefär som solen i Karlsta' .. =)

Idag har jag rätt fullt upp, kolla listan i föregående inlägg så får ni se. Har dock lite beslutsångest för om jag ska gå ner på gymet och träna nu innan jag äter lunch, eller om jag ska ta det innan middagen? Eller kanske rent utav vid 18-19 tiden ikväll? Svårt val! Fast det vore nog lika bra om man fick det undanstökat på en gång, annars börjar man väl att tänka "jag ska bara..." och så blir det aldrig av. Det är rätt typiskt mig att göra så.

Synd bara att jag inte har nån mp3 eller headset till mobilen (vart tusan har det tagit vägen?!), det är så himla tråkigt att träna utan musik i bakgrunden. Äh, shit the same, I'm off to the gym!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0