Senare än vanligt

Idag vart det en sen kväll för Celia, hon har precis lagt sig nu. I vanliga fall brukar jag lägga henne vid 19:00, men nu råkade det ju bli så att både jag och Celia sov nästan två timmar på eftermiddagen... så jaa. Vad gör man, liksom? :P Det var i alla fall väldigt skönt att sova, och både jag och Celia behövde det. Tummen upp för att sova middag!

Nu ska jag till och packa min Östersunds-väska så jag slipper stressa runt med det imorrn bitti. Ingen höjdare att stressa har jag kommit fram till... Har gjort en hel hög med matlådor också så jag slipper köpa svindyr färdig-mat på Willys eller Domus, så det är skönt. Ska btw koka pasta till köttfärssåsen, lika bra att göra det på en gång då.

Slänger in lite bilder från tidigare idag när Celia käkade mellanmål;

   

   



- och jaa.. ni ser ju vilken ärtig frissa hon har!
Det behövs inte ens nån hårspray för att  det ska hålla sig sådär! xD

Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

Världens snyggaste & goaste tjej=) Älskar henne=)

Kram

2008-10-27 @ 08:54:11

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0