Oh yes, "that time of the month"




Det är alltid lika kul att vakna upp och inse att "den" tiden på månaden har startat igen. Man blir som på så himla bra humör, tycker ni inte? Just nu sitter jag alltså här med mensvärk till tusen -jippi! Ingen som vill byta liv med mig i si så där en 4-5 dagar? Would be much appreciated...

Äh, nu ska jag inte gräva ner mig på grund av lite magont och tampongbyten -cheer up Linda!


Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Huvva, för min del så små blöder jag, det har jag gjort dom senaste 3 dagarna...fel att mensen bara kommer ist?! :P

2008-10-11 @ 14:52:20
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: Eva

Du får väl se det positivt...tur att den inte kom förra helgen L

2008-10-11 @ 19:05:11

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0