Och tiden den går

Ibland går dagarna så fort att man knappt hinner med -den är redan tio över tre nu. Jag har haft uppföljning med Sandra och sen busat lite med Celia (som förövrigt ligger och sover nu). Mammas förkylda lilljänta... Men hon är som tur var piggare idag, nu är hon bara snorig. Hon ska ju dessutom åka till Stockholm med sin farmor imorgon, dom blir borta hela helgen.. Med andra ord kommer inte jag få träffa mitt bustroll förrens nästa söndag. Oh my. Så länge har jag aldrig varit ifrån henne, det blir ju 10 (!) dagar! Oh shajse...

För er som är nyfikna så kan jag ju säga att mitt midjemått ökat ytterligare 1 cm och bystmåttet 0,5 cm -och det bara sen i måndags. Känns helt underbart! Vikten och de andra måtten var oförändrade, men what the heck, man kan ju inte förvänta sig att det ska gå över en natt! =)

Nu ska jag sätta mig och skriva om njursvikt och dialyser -och få det klart innan Celia vaknar. Hoppas jag...

Såhär tycker vi
Postat av: Carina

Tack tack!!Jo visst är ja världens stoltaste mormor =0) Anna är ju så sööt!!

Sköt om dig! Kramkram

2008-10-01 @ 16:40:37
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0