Ni kom väl ihåg tiden?

Då har då vintertiden börjat, otroligt vad fort tiden går! Sen sägs det ju att man tjänar en timmes sömn när man ställer om till vintertid... men den som sa det var nog inte småbarnsförälder! Här var vi nog uppe en timme "tidigare" än vanligt, och ikväll ska jag försöka hålla Celia vaken en timme längre än vanligt. Det kommer bli intressant att se hur det utvecklas...

Hur som haver, imorgon är det dagen med stort D. Då läggs grunden till det nya livet, nämligen. Både jag och Anders ska ringa och säga upp våra lägenheter imorgon, en vild chansning på att vi hittar varsin lägenhet till den 1a februari. Ni får hålla tummarna för oss! Jag har redan skickat intresseanmälan på 2 lägenheter i Torvalla som är ledig från 1a februari, och det blir till att fortsätta hålla utkik... Ni får mer än gärna hojta till om ni vet någon som ska hyra ut en 3a med max hyra på 4500:- i Östersund!

Annars då? Jorå, allt rullar på, tackar som frågar. Har lite problem med mitt sista etik-arbete, hittar inte den informationen jag behöver. Jag är verkligen helt omöjlig när det kommer till att söka information på internet... Jag ska skriva om en valfri religion och dess syn på hälsa, behandling, vård, omsorg och död + vilka etiska regler och normer som är eftersträvansvärda inom religionen. Det är rätt knivigt...

Nej ni, nu när Celia sover tänker jag äta lite lunch faktiskt. Hon tyckte inte gårdagens mat var någon riktig höjdare, så då kan jag lika gärna äta upp resterna nu medans hon sover tänkte jag. Är man hungrig så är man..

Btw, så här flurig är mitt bustroll i huvudet;



Såhär tycker vi
Postat av: martina

lurvigt mys bus hår! <3

2008-10-26 @ 11:14:05
Postat av: someone =)

Vadå är ni tsm igen eftersom ni letar en 3:a tsm? =)



// en tjej som följer din blogg varje dag!

2008-10-26 @ 12:33:35
Postat av: Veronica

Ska ni flytta ihop igen?



Gud vilket gulligt hår! plus ordet flurigt var sött :P

2008-10-26 @ 12:50:42
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

oj oj vad spännande =) vad roligt . håller tummarna för dig vännen, och hojtar om ja vet nån =) vad är gränserna då? torvalla? stan? frösön?brunflo?

=) och att ni får tag på en båda två, så att inte en av er får tag o den andra stå utan ;)

aww, va sött =) flurhår =) Kram

2008-10-26 @ 13:21:10
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0