Mitt på dagen

Idag fick jag en rejäl sovmorgon för Celia sov ända till 09:00! Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var =) Hon började vrida och vända på sig vid sex-tiden imorse, och jag kommer ihåg att jag kollade klockan och tänkte "snälla älskade barn, somna om!", och det gjorde hon tydligen för sen kommer jag inte ihåg nåt mer förrän hon vaknade vid 09:00 och var jättepigg och glad och satt i sängen och pratade för fullt :)

Nu sover hon igen, verkar vara en sån där trött-dag idag, hon var bara vaken 2 timmar innan hon ville sova igen. Med andra ord har hon sovit en timme nu ungefär, och sen när hon vaknar så ska vi käka lunch och göra oss i ordning för en Hammarstrands-sväng. Först ska vi dock iväg till Sandra och hämta upp lite mer Herbalife-produkter eftersom mina är nästan slut nu, sen ska jag på Björkhammar och efter det ska vi springa in på Ica en snabbis och handla lite.. Sen hem och käka middag. Undrar just vad man ska äta? Jag köpte billiga laxfiléer igår, kanske ska göra nåt med dom? Dom är ju tinade.. Kanske göra ett lax- och potatis paket och slänga in i ugnen? Det lät gott! Då ska jag komma ihåg att köpa lök, purjolök och potatis då..

Just nu sitter jag och pluggar. Eller ja, inte just nu i skrivande stund för jag tog en kort paus. Men det är hur som helst dags att återvända till skrivandet.. Och f'resten, jag fick klart ett etik-arbete igår så det är skickat  =) Jag är bara för duktig ibland! hahaha, undrar just hur det blir med tissefanten då? hahahaha xD

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0