Lite senare

Det känns som att jag jobbat på rätt bra nu faktiskt, det mesta av listan är avverkad. Det blev dock ingen sväng till gymet, utan istället körde jag träningsvideon som jag har här hemma. Får se hur det blir senare idag, men har funderat på att ta en promenad framåt kvällningen, ev. en kort springtur, får se hur mycket ork jag har.

Jag borde nog börja kolla upp hur jag ska ta mig till den stora huvudstaden, vart jag ska bo och hur jag ska ta mig hem. Kan ju vara en fördel att veta det kanske :) Ingen som har lust att besöka huvudstaden med mig?

Just fan, man kanske ska äta middag idag också? Bäst jag tar och går igenom frysen i jakt på nåt ätbart...

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0