Glada kullor

Idag har jag och Celia vart ner på jobbet en sväng och hälsat på mamma och Eva, vart väl där i sisådär 1,5 timme eller nåt åt det hållet. Mitt lilla busfrö har spridit lite glädje till de tre boende som var uppe och såg henne, alltid något :) Men hon var lite skeptisk mot Eva, undrar jag vad Eva har gjort för nåt ont? :P

Till på köpet fick jag mig ju lite motion också, inte helt fel. Hur långt kan det vara ner på Brunkullan härifån? 1 km, eller tog jag i nu? Tog i alla fall ca 10 minuter att gå med vagnen, utan vagn brukar det ta ca 7-8 minuter... Aja. Nåt åt det hållet iaf, så två promenader á 10 minuter vart det. Alltid bättre än inget! =)
Däremot vart det ju en riktig långpromenad igår när vi gick ända hem till mamma och Per, det måste ju vara 4-5 km nånting dit ner, eller misstar jag mig helt nu?

Aja. Skitsamma. Jag har rört lite på fläsket som jag faktiskt börjar få ;D haha

Vi kom innanför dörren för ca 30 minuter sedan och jag håller på att laga mat nu. Celia gick runt och gnuggade ögonen och gäspade så hon fick lägga sig en stund nu innan maten. Har planer på att väcka henne vid ca 16:45 så slänger jag i nudlarna då så är maten klar vid 17:00 senast... Perfekt! Håller på att kocka ihop nåt väldigt gott (tror jag.. ;D), det luktar i alla fall gott som tusan. Får väl se om det blir värt att lägga upp det på Ziquita's kitchen sen eller inte =)


Bjussar på en bild på världens finaste Celia, tagen i går på vår älg-promenad ;P


Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

Mommas lilla älskling=) Hon är bara världens goaste=)

Kram till er bägge...från en mycket trött mamma/momma

2008-10-25 @ 20:10:21
Postat av: Sandra

Gud va fin bild =)

2008-10-25 @ 21:14:15
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0