Ensam i mörkret

Klockan är halv två och jag är fortfarande vaken. Ojojoj. Men gissa vad? Jag är nästan helt klar med mitt katastrof-medicin arbete! Jag har jobbat på rätt bra nu ikväll faktiskt, så jag är stolt över mig själv =) Kan dock inte göra klart det sista än, för jag behöver svar på några frågor av min lärare först... hittar verkligen inte den informationen jag behöver om organiseringen av katastrofsjukvård på en akutmottagning. Får väl se om hon har nåt tips på vart informationen finns!

Funderar på att skriva lite mer på njurinsufficiens arbetet när jag ändå är på G och har lågan uppe, skulle vara skönt att få det ur vägen också. Men, sängen känns rätt lockande den också.. trots att jag sov 3 timmar efter middagen så gör inte det mig nå piggar inte :P haha. Helt otroligt att man kan tvärslockna sådär som jag gjorde, och sova bort nästan hela kvällen.. Vaknade strax innan 20:30 och förstod verkligen inte vart tiden tagit vägen, jag som var så pigg innan?

Nej, jag tror banne mig jag gör mig en portion havregrynsgröt innan jag uppsöker sängen. Har jag tur så är plugg-lågan kvar imorrn när jag kliver upp, håll tummarna för det! :)

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

ja de såg gott ut iaf =) blir den väldigt stark eller? =) Kram

2008-10-08 @ 08:35:58
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0