Dinner coming up

Jag verkar ha någon förkärlek till engelska rubriker? Har märkt att det händer allt oftare att jag drar till med något icke-svenskt. Måste bero på att jag pratar engelska rätt mycket varje dag, eller vad tror ni?

Har haft utbildningssamtalet med Sandra & Thorsten nu. Snart drar det igång på riktigt det här, känns spännande!

Håller på att fixa middag nu, och jag kommer nog lägga upp bild + recept sen, för satan vad gott det var alldeles nyss när jag provsmakade! Helt underbart gott, om jag får säga vad jag tycker. 

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

=) låter spännande, du e ju värsta kocken du ;)

2008-10-07 @ 17:00:34
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0