Dagens sista

Det vart inget sovande för mig. Låg och småslumrade lite, men fick sån jäkla rethosta att jag gav upp vid 21:30 ca och klev upp igen. Hamnade här där jag sitter och pratar med en viss norsk. Alltid lika trevligt :)

Det märks verkligen att jag inte varit på topp idag:

1. Jag kunde inte sova
2. Jag har inte duschat (vilket jag gör VARJE kväll, men orkade inte idag)
3. Jag orkade inte gå på ICA ens för att köpa mjölk (då är jag verkligen illa däran...)


Imorgon åker som sagt Celia till Stockholm med sin farmor, så jag hoppas på att jag mår lite bättre då så jag orkar plugga. Behöver verkligen få lite saker undanstökade så jag inte har allt kvar till slutet av terminen...

Nähäpp. Nu ska jag nog koka mig lite havregrynsgröt innan jag svälter ihjäl. Ma hörs imorrn!

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

huvva tjejen.. :( ja hoppas verkligen du krya på dig snart.. feber också? Kram

2008-10-02 @ 00:07:39
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0