Dagens sista

Klockan börjar närma sig midnatt, så det här blir definitivt dagens sista inlägg. Jag har i alla fall precis avslutat två skolarbeten, det om njursvikt och det om katastrofmedicin. Härligt! Nu har jag bara ett arbete kvar i sjukvårdskursen, så det känns jäkligt skönt faktiskt! =) Det handlar om medicinsk-tekniska produkter, så det bör inte bli allt för svårt. Jag ska välja ut två stycken och redogöra för hur de används och i vilket syfte + säkerhetsföreskrifter.

Farfar fyllde f'resten år idag, så jag har varit dit en sväng nu på kvällen också. Det var jag, pappa, faster Gunilla, farbror John, Eva och David som var där. Trevligt att träffa lite släkt på pappas sida, är allt för sällan man gör det tyvärr. Hur som haver fick farfar en fin fåtölj, eftersom hans gamla är alldeles för låg för honom, han kan knappt resa sig ur den. Dock var den här också lite låg, men dom ska fixa en förhöjning till den så det kommer bli finfint det!
En rolig sak om min farfar f'resten -han älskar Bonde söker Fru! haha. Det trodde jag inte om honom :P men han brukar tydligen följa den serien nästintill maniskt när den går =) haha. Min farfar är sötast!

Nej nu ska jag fortsätta snacka skit med norsken och sen krypa i säng. Ma höres!

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

Det låter verkligen som att du har en bra plan! =) Ja absolut! =) Och du kommer nog att bli ännu mera peppad när du varit på stset =) Kram

2008-10-09 @ 07:16:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0