Äh, jag ger upp

Det går verkligen inte att komma igång med det här arbetet, det är precis samma sak som med njursviktsarbetet. Jag satsar på ett annat arbete så länge, så kommer jag nog igång med det här senare istället.

Just nu sitter jag och äter såna där physialis (eller vad heter dom egentligen?) och funderar på att dra igång ett etik-arbete istället. Jag vet att ett av dom är rätt simpelt, så det vore kanske en bra idé att satsa på det nu då.
 

Om ca 45-50 minuter drar jag igång ugnen, för vid 16-tiden ska vi äta. Ska bli så kul att få hit fisrumpan min!! Det är trots allt tio dagar sedan hon for till Stockholm nu, och sen har hon ju varit hos Anders i veckan, jag har bara träffat henne en jättesnabb sväng i måndags tror jag det var.. Mammas hjärta! <3

Och jag har förövrigt allvarlig abstinens efter en viss person nu. Bara så ni vet, liksom ;D



Såhär tycker vi
Postat av: martina

I know ;)

2008-10-12 @ 17:52:11

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0