- Tiden springer iväg

Alltså.. Det är så himla svårt att tänka sig att för ett år sen låg Celia i magen, och jag hade ingen aning om vad det var för en liten krabat som sprattlade där inne. Jag var helt övertygade om att det var en liten Zacharias, och aldrig har jag väl varit så förvånad som den 31a juli -07 kl. 17:27 när Anders säger att det vart en Celia! Jag trodde verkligen att han ljög för mig..

Det är alltså snart 10 månader sen jag vart mamma. 10 underbara månader med världens vackraste tjej, hur kunde jag leva utan henne? Nu ska man väl kanske inte påstå att livet som ung mamma är så himla lätt alla gånger, men jag skulle aldrig vilja gå tillbaka i tiden och ändra mitt val. Aldrig. Hellre dör jag.



image84

Celia, ca 3-  3,5 månad gammal
mammas bustroll!

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Hej! Tack så mycket, jag har precis klivit in i v 17 så det har verkligen börjat synas. =) Jag har kollat in din blogg förut, nyfiken på din operation.. Kram Marie

2008-05-20 @ 10:19:07
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0