- Plugg i solen

Nu när Celia låg och sov så satte jag mig ute i solen och pluggade. Fy tusan vad skönt det var! Solen gassar på som bara den, underbart! Till och med jag tog av mig tjocktröjan, haha.

Fick brev från skolan idag, och nu är det bekräftat att de tre kurserna jag sökte kommer igång till hösten. Blir alltså heltidsstudier då, kul kul! Skönt att det är på distans också, så man kan jobba samtidigt. Undrar bara hur det blir med studiebidraget, men det lär ju dröja ett tag innan jag får veta nåt om det.
Ämnen jag ska läsa är btw Socialpsykiatri, Psykiatri och Etik & livsfrågor. Ska bli så kul! Efter att de tre kurserna är avslutade så är alla kurser jag behöver för själva uske-utbildningen klar, då behöver jag bara läsa till några kurser till sen (matte b, engelska b, svenska b, religion a och nån naturkunskapskurs) så är jag redo för vidare studier :) Till nästa jul bör jag väl ha klarat av de kurserna då? Hoppas på det!

Men nu ska jag gå och släppa in Anders.. han är utestängd pga Celia :P haha

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0