- Pissvä'r

Regnet bara öser ner här nu, så trist så det inte är sant! Vad ska man hitta på liksom?

Jag har i alla fall gjort en beställning från Ellos nu, hittade rätt mycket grejer på rean ;) haha. Sammanlagda rabatt-summan blev över 1000:- för mig, så i princip kan man säga att jag fått 50% på hela beställningen, för det jag beställde kommer jag betala ca 1000:- för med frakt och dom där avgifterna. Nu har jag snart en sommargarderob! Härligt  att man börjat jobba lite mer så man får in pengar och kan unna sig själv lite kläder -det har jag som aldrig haft råd med förut!

Annars så är väl läget lugnt, precis som vanligt. Celia har precis käkat lunch, och jag är hungrig som en varg jag med, men det finns fasiken inget gott i våran kyl (inte i skafferiet eller frysen heller, för den delen). Blir väl nån macka eller nåt sen innan jag går på jobbet vid 16:00. Frågan är bara om jag överlever så länge? Om inte annat tar jag väl och snor en av Anders matlådor innan han kommer hem :P

Nä ni, nu har Celia slukat sitt rån, så det är bäst vi går och busar nu! Och just ja, jag måste ju hänga tvätten! Den hade jag nästan glömt...

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha.. Nej inte ännu, den 4:e juni ska vi in. SPÄNNANDE!! jag längtar verkligen. =)

2008-05-20 @ 13:26:17
URL: http://varlensbasta.blogg.se
Postat av: Marie

Ja det känns verkligen underligt när man känner att det verkligen är någonting som rör sig där inne i magen.. =)

2008-05-20 @ 13:48:01
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0