- Martina är bäst!

När jag klev ur duschen för ett tag sen och skulle till och borsta håret så gick jag nästan bet. Fluret i huvudet är verkligen på vägen till katastrof, så jag skickade ett nöd-sms till Martina och lyckades flörta åt mig en klippning imorgon :) Hon är snäll min lilla sötnos! haha
Så jaa, imorgon vid 9-10 nå tag raggar jag och Celia iväg till Stugun. Måste köpa hårfärg först bara! Så nu tar jag ett officielt farväl till tråkhåret, och välkomnar en ny, lättskött frilla till imorgon -med färg och slingor! Sist jag färgade blektes det ur alldeles för fort, tyvärr.

Undrar om man ska vandra över till Tony & Satu och droppa av en nyckel till Anders & Perren (Xbox nördar! :P) och sen fara på ICA? Tror det blir så. Tjingeling!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0