- Ibland har man tur!

När Celia vaknade så tog vi och raggade iväg ner på Ica för att inhandla mjölk, balsam, barnmat och diverse småsaker. Gissa hur förvånad jag blir när jag svänger in på parkeringen väl hemma igen, och ser något ligga ca 1 meter ifrån bilen.. Något som är VÄLDIGT likt en femhundring. Lite tveksam var jag allt, för vem har sån tur att man hittar en så stor slant? En femma, visst, det händer väl -men en femhundring?!

Hur som helst, skeptisk som jag var så klev jag ur bilen och tog upp den där pappersbiten -och ta mig sjutton om det inte var femhundra riksdaler!! YES, JAG ÄR RIK!

Nu blir det till att shoppa lite har jag kommit fram till, ett par jeans vore inte helt fel med tanke på att jag i nuläget endast äger 2 par byxor -och inga av dom passar  sådär riktigt perfekt. Men jag menar.. nu blir det ju praktiskt taget gratis att köpa ett par nya bralls! Ingen som vet om nån bra sida med snygga jeans? Tipsa!!

Såhär tycker vi
Postat av: Maria

Cheap Monday är väldigt fina stuprörsbyxor, också är dem sköna. Plus att de bara kostar 400 kr/paret
Vet inte exakt vad hemsidan heter, men det går väl att kolla upp på google.

2008-05-05 @ 18:01:30
URL: http://menmaria.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0