- Hastigt och lustigt

Igår kväll när jag kom hem från jobbet parkerade jag mig vid datorn för att kolla mejlen. Till min förvåning upptäcker jag att jag fått ett mejl från min handledare på skolan, och håller nästan på att fara av stolen när jag ser vad det står! "Jag har pratat med ... som sa att det var okej att du hoppade på geriatrik kursen nu, så du är välkommen till skolan imorgon 9-15. Om du inte hittar någon barnvakt så är också hon välkommen, vi hjälps åt med henne under dagen". Jaa, i korta drag så var det vad som stod. Men hur som helst, där satt jag alltså, täckt av Brunkullan från topp till tå, trött som jag vet inte vad, och så ser jag att jag helt plötsligt ska till Bräcke! Det hade jag ju inte direkt räknat med..

Jaja, Bräcke it was. Anders tog föräldraledigt idag så han var hemma med Celia, så det löste sig ju utan problem. Skolan gick bra också, men SHIT vad många uppgifter det var i det där häftet jag fick. Tror det var 10 st arbeten som ska göras, och det värsta av allt är att jag inte har någon aning om när det ska vara inlämnat? Står ingenting i pappren, så måste försöka få tag på lärarn. Jag har ju redan förlorat ett par veckor, för det där var sista lektionstillfället. Usch, STRESS!

Nu sitter jag här med handduken runt huvudet och funderar på om man ska ta och käka middag, har inte gjort det än.. Slarvigt, jag vet!  Ska ladda in lite bilder på Celia sen, har kameran nästintill full nu :) Får se om jag orkar knåpa ihop en ny header medans Anders kollar på hockey? Den som lever får se.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0