YES, 4 AV 7 ÄR KLARA!

Wiiihooo, nu har jag bara 3 begrepp kvar att skriva om; kommunikation, utvecklingsstörning och funktionell begåvning -det går framåt! Hitills har det blivit 10 sidor, så jag har lugnat mig lite i skrivandet som tur är.! Nu funderar jag på att äta nån smörgås och fixa i ordning lite innan jag ska på jobbet, jobbar 12:30-20:00 idag. Undrar vad vi får för mat på jobbet idag då? Igår fick vi pannkakor och fläsk... det skulle vara sån där råraka, men dom hade nog glömt bort potatisen, för det var helt vanliga pannkakor och stekt fläsk... haha. Jaja, tanterna och farbrorn våran tyckte då om det i alla fall, och det är ju huvudsaken!

Näe, kylskåpet kallar!

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

då ses vi ikväll, för jag jobbar också :)!

2008-03-04 @ 11:39:27
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0