VAD TROR NI, PASSAR DET IHOP?

Vi ska ju som sagt flytta snart, och då har jag tänkt köpa två bokhyllor i samma serie som vår tv-bänk. Kruxet är ju bara att det inte finns något tillhörande vitrinskåp, men nu hittade jag ett på halens.se som kanske kan passa till, men vad tycker ni? Är det någorlunda samma stil, eller vet ni om nåt annat ställe som har ett snyggt, billigt vitrinskåp som kan passa till IKEA's Grevbäck-serie? Här kommer tv-bänken och bokhyllan...


image16image14



...och sen vitrinskåpet kan ni se på http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=002764&mid=235
Bilden blev så himla liten när man sparade den, så går inte att se riktigt hur den ser ut om jag klistrar
in den här. Nu när jag tänker på det, kanske är vitrinskåpet lite för mörkt att kombinera med grevbäck?

Om jag köper vitrinskåpet kommer jag att placera sektionerna såhär; bokhylla-tvbänk-vitrinskåp-bokhylla,
så det lär ju sticka ut rätt bra om vitrinskåpet är väldigt udda?

Vad tycker ni?


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0