SINGING BEE

Sitter och halvkikar lite på Singing Bee nu, kom precis ut ur duschen.. Få se hur mycket pengar hon vinner. Undrar f'resten hur långt man skulle ta sig i en sån där kareoke tävling? Bergis på första plats om det gäller att sjunga falskt och fel text ;) haha

Jobbade en kortis idag, 7-12:00, var så skönt att få gå hem när dom började varva upp, tanterna. Fast, faktiskt så var dom rätt lugna och söta idag, men ändå vart det lite körigt där på förmiddagen, men det hade ju sina orsaker.

Har haft hårdkörning idag, dessutom. Efter jobbet så kom jag hem, och så diskade jag, rejsade iväg på ICA, sov en snabb sväng medans Celia sov (okej, det kanske inte var så jobbigt.. :P), lagade mat, diskade igen och dammsög.. orkade inte skura, så det får bli imorrn istället.

Tror f'resten det spökar på riktigt här nu. Tor har blivit så creepy! Han har kommit och satt sig vid huvudändan på sängen våran ett par kvällar i rad nu, och så sitter han och stirrar upp mot hörnet som om han är paralyserad -och det finns faan inget där! Sen igår kväll sätt han ute i hallen och kollade på nåt, följde det med blicken och var helkonstig, och nu satt han här i soffan och stirrade upp mot väggen/taket och kikade på nåt, väldigt intresserat. Undrar just om det är morfar som är här? :)

Näni, nu tänker jag köra en till Chuzzle på king.com och vinna lite pengar innan jag går och lägger mig. Har gått rätt mycket plus idag, och mer blir det! Anders har vart med i nån turnering, och nu är han uppe på ca. 100:- i vinst. Money money money -det blir semester!

Såhär tycker vi
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 21:03:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-09 @ 21:12:48

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0