SÄNGDAGS, KANSKE?

Nu börjar man känna sig rätt trött och sliten efter en hel dag med flyttande. Det känns i ryggen kan jag säga, min rygg är som inte gjord för sånt här. Jaja, det är ju värt det i slutändan, för det kommer bli jäkligt bra i lägenheten där, det är jag bergsäker på. Imorrn runt 07:30 kör vi iväg med nästa flyttlass i alla fall, så förhoppningsvis hinner vi med sängarna imorrn också, och då är vi som bosatta där borta på riktigt. Allt utom datorerna kan vi flytta, för internet är inte flyttat än, så dom blir kvar här så länge. Kan ju ursäkta mig på en gång då om det inte blir så mycket bloggande framöver!

Annars har jag väl inget speciellt att skriva. Anders ringde för en stund sen och berättade att MoDo vunnit med 5-3 idag -underbart! Tänk om dom fortsätter i samma stil och vinner nästa 2 matcherna också.. då kommer man ju sitta på helspänn när den 7e matchen spelas -fan vad kul!! Håll alla tummar och tår! :D

Förövrigt har Celia två nya bissingar på väg, sötrumpan min. På onsdag är det skola också, känns lite halvdrygt att åka till Bräcke igen, var så otroligt tråkigt att köra den där jäkla skogsvägen alldeles själv. Man blir ju så jäkla trött när det bara susar fram träd efter träd... sist var jag tvungen att stanna 2 ggr på vägen dit, annars hade jag med all säkerhet hamnat i diket. Det är inte nyttigt att vakna vid 5, sätta sig vid ratten vid 7 och köra efter en lång tråkigt väg alldeles själv. Kom för sent gjorde jag ju också, och det var ju lagomt roligt att komma in där bland en 35-40 pers och säga "ursäkta att jag är lite sen...".

Näe. Lite king nu, och sen är det läggdags för mig. Vi är 1300:- plus nu, så underbart! :D


Såhär tycker vi
Postat av: Emma

Vad är king för nånting?

2008-03-18 @ 16:17:32
URL: http://emmagrelsson.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0