OBARMHÄRTIGT TIDIGT

Att man kan vara så jäkla morgonpigg, jag fattar inte! Och nej, nu pratar jag inte om mig själv -fick jag bestämma skulle vi väl sova till framåt 09:00 i alla fall- men här lever vi efter Celias regler. Gullrumpan leker med en spegel nu, det bästa hon vet är ju att se sig själv, haha.

Igår packade jag i alla fall ihop några kartonger till och städade ur lite i förrådet, så en bit till på vägen mot flytt nu. Jag kan knappt vänta! Skulle ha ringt Tjommen igår också, men det föll ur minnet. Samma sak med hon på bostadsförmedlingen, måste ju fixa parkering/garage också.

Mitt arbete blev i alla fall 17 sidor långt *phew* Hur var det nu, kvantitet över kvalitet? ;P haha. Närå, jag tror det vart ganska bra faktiskt. Hoppas jag!

Men här kan man ju inte sitta, ögonen faller ju ihop nästan. Undrar när hon blir trött och vill sova igen? Jag tippar på vid halv tio eller så.... hjälp, jag kommer ju somna innan dess!

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

haha, nu har jag precis vaknat. antar att du jobbar och sliter nu. du såg otroligt pigg ut i morse när du kom ;) allt lungt idag?

2008-03-09 @ 15:09:11
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se
Postat av: Stefan

Men, ska ni inte ta och flytta till stan istället? =)

2008-03-09 @ 17:46:25
URL: http://www.gyllerstrom.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0