MUSIKEN SKVALAR

Sitter och känner mig lite sentimental och lyssnar på Lugna Favoriters webbradio. Nazareth - Love hurts är det som spelas just nu, och faan vad jag älskar den låten! Ingen som vet nån annan bra webbradio man kan lyssna på? Lugna favoriter har en tendens att spela lite väl mesiga låtar ibland... Vill ha nån kanal där dom spelar musik a'la Nightwish, Within Temptation, Kamelot, Epica, Moonspell, Angtoria etc.

Ska ta en sväng om med skurmoppen nu, kände bara för att skriva ett par rader först. Ska sätta mig och ringa runt lite nu sen.. usch, jag hatar att ringa till folk jag inte känner!



image19

Tänka sig.. en gång i tiden var man svarthårig!


Såhär tycker vi
Postat av: Petra

Attans vilken tur du hade då ;) Hur var läget inne där igår? Min söndag var faktiskt lugn. Låg och sov till klockan 14, sen gjorde jag inte så mycke mer. Var hos Mia och hälsade på en sväng.

2008-03-10 @ 11:42:37
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se
Postat av: Nette

testa banditrock ;)

2008-03-10 @ 16:33:22
URL: http://www.jese.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0