KILLEN KALL KOM OCH KRALL

Jaha, då var snart onsdagen slut då. Att tiden går så fort?

I alla fall så började dagen med att jag tog barnvagnen och begav mig upp mot distriktsmottagningen, tänkte väga och mäta Celia idag. Sagt och gjort, jag går, och när jag är framme ser jag en lapp på dörren "DSK-mottagningen stängd onsdagen den 5e mars kl. 11:00 - 16:15". Suck. Jag var där 11:06, snacka om typisk otur. Får vänta en vecka till då, men då lär jag väl glömma bort det bara för det.

Har packat ihop 2 kartonger idag, så nu är databordet tömt på jaa... allt utom datan i princip. Mina skolböcker står kvar, headsetet och några pennor. På tal om skolböcker skrev jag klart om kommunikation förut idag, så nu har jag bara två begrepp kvar -och dom måste jag få klart imorrn, för på fredag ska det vara inne. Blir nog en låååång inatt imorgon, tyvärr. Men det är lite svårt att hitta tid att plugga på när Anders jobbar eftermiddag, för det är väldigt svårt att koncentrera sig på att plugga när Celia är vaken, eftersom hon vill leka hela tiden. Och vill hon inte det, ja då är det fara å färde för då gör hon nåt bus. Typ kör in i kattens rumpa och leker ligist när hon jagar han runt lägenheten i gåstol. Hon är verkligen en liten gangster -jag är så stolt! ;D

Men jaa. Klockan är mycket och jag är trött, så vad gör jag här?

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

spana in www.gyllerstom.blogg.se
;)

2008-03-06 @ 16:32:38
URL: http://www.jese.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0