JESUS CHRIST...

...what a night! Har som sagt jobbat 12:30-20:00 idag, och dom har vart uppe i hundra boliner allihop. Jag kan verkligen inte förstå hur folk på en 80-85 år kan vara så upp i varv? Liksom.. man tror ju att dom ska vara gamla och trötta och inte orka nånting. Pyttsan!

Kom i alla fall hem till världens gladskit, hon och momma hade busat hela dagen så hon lär nog somna snart hoppas jag. Då blir det en dusch och sen sängen... ska bli så skönt! Lär ju somna fortare än kvickt, om man säger så, är ju helt jävla medvetslös.

F'resten så måste jag verkligen sluta svära... Celia kan ju inte komma på dagis och säga "jävla skit" och "helvete" varje gång hon inte får som hon vill! Haha. Äh. Jag får väl tvätta munnen med tvål eller nåt, så det blir nog bra.

Är förövrigt jäkligt godissugen nu, men har jag nåt godis? Nehej då. Stackars mig!

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

haha, som våran lärare:P när han blev arg sa han alltid "fittan fes" men fick sluta för ungen började ta efter, å vad säger lilla ungen på dagis tro du? ;)

2008-03-05 @ 01:35:40
Postat av: Petra

Ja, nog somnade man ovaggad alltid. Och jag antar att jag kommer göra det ikväll också. Fast som tur är så sover den söta idag, men ja, de finns ju en som har himla mycket för sig. Suck, denna dag blir LÅNG!

2008-03-05 @ 12:59:49
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se
Postat av: Petra

Nu har jag äntligen slutat. Och min skalle, ja, den orkar inte med nånting mer idag kan jag ju säga. Han har verkligen varit på hugget idag.

2008-03-05 @ 16:39:59
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se
Postat av: Petra

haha, ja det gick :) men hon som råkade att bränna dom, sparade potatisarna och skulle absolut inte slänga dom.

2008-03-05 @ 17:43:19
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0