JAHA, DÅ VAR DET JAG SOM HADE TRÅKIGT DÅ

Snott från Micca i brist på annan sysselsättning.


Hur många namn har du med för, mellan & efternamn? 3; Linda Katarina Backman
Hur många år har du jobbat på ditt jobb? Vikarierar bara, men har vart anställd i bra precis 2 år nu
Bor du i villa eller lägenhet? Flyttar in i en 3a på 81kvm nu i veckan
Cocacola eller Fanta? Fanta
Vilket är ditt favvogodis? Saltlakrits
En svaghet du har? Socker *suck*
Något du har mycket av? Onödiga saker
Hur uppfattar folk dig? Blyg, men väldigt glad :)
Ditt bästa klädköp ever? Mina rutiga byxor -som äntligen passar igen! Till och med bättre än innan graviditeten! :D
Hur länge har du varit tillsammans med din partner? Den 12e maj är det 6 år för oss.
Har du barn? Japp, en tös på snart 8 månader
Är du förlovad, gift eller inget av det? Ingetdera
Tror du på andar? Självklart. Morfar är ju här hos mig!
Vilken mjölk smakar bäst? Den gröna
Hur lång är du? Runt 167 tror jag
Vad väger du? Pendlar mellan 49-52 -tänk om man kunde få gå upp till 55?!
Ögonfärg? Bra fråga... ibland ser dom gröna ut, ibland grå, ibland blå -helt beroende på ljuset.
Vilken kändis skulle du vilja träffa? Margit Sandemo
Har du testat knark? : Nej
Röker du? : Nej
Öl, vin eller sprit! vad är godast? : Jag tackar inte nej till en grogg...
Är du snobbig? : Nej.
Vilken klädstil har du? : Det som är rent ;P
Vilken musik lyssnar du på? : Within Temptation, Epica, Nightwish, Angtoria... lite sånt.
Favvofilm? : Pirates of the Carribbean -bara pga av Johnny Depp *sluuurp*
Idol? : Har nog ingen direkt idol
Vad har du på dej just nu? : Underkläder, långkalsoner (alltid!), strumpor, svarta jeans, svart linne och en av Anders tröjor (som alltid... varför har inte jag lika mysiga tröjor som han? :P)
När åt du senast och vad? : Vid 16:30 ca åt jag en bit kladdkaka till efterrätt... det var gott! :P
Hur många syskon har du? :  1 bror, och sen har jag fått 4 "extrasyskon" så här på senare tid, 2 bröder & 2 systrar.
Hur känner du dej just nu? : Trött som en apa...
Vilka personer saknar du nu? : Morfar, farmor, Nette och hela gänget i stan!
Vad tror du är ditt kall i livet? : Att ta hand om Celia såklart :)
Vilka gäng tillhörde du i skolan, nördarna eller tuffingarna? : Högstadiet -definitivt nördarna. Gymnasiet; ingetdera. Jag & tjejerna flöt nog runt där i mitten och trivdes jäkligt bra med det, faktiskt.
Favoritblomma? : Tulpaner är fina, men föredrar gröna, stora växter.
Hur gammal är du? : Fyller 20 om 1,5 månad! :D
Vad har du gjort idag? : Kört ett flyttlass, busat med Celia, packat ett nytt flyttlass och jaa... sen var det nog inget mer.
Om du fick välja en kändis du skulle vilja likna..vem skulle det vara? : Jag diggar Jessica Simpson, så underbart naturlig!
Vad är klockan nu? : 21:46

Såhär tycker vi
Postat av: Martina

Lova mig du vill inte gå upp till 55 kg! vi kan byta så kan jag ta din platt mage så får du min:P

2008-03-20 @ 19:39:03

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0