- Tiden tickar iväg

Idag kom min canvas förstoring -jag är så nöjd med den!! Ville bara säga det ;P

Annars har det varit en bra dag idag, varmt och soligt. Synd bara att solen ligger på så himla mycket, för man vill ju gå ut men det är ju inte så kul för Celia att stekas sönder i solen.. Den är ju så himla stark!  I eftermiddag gick vi i alla fall ut en sväng, för då är det lite skugga på uteplatsen våran så hon slipper vara direkt i solen. Hon var som vanligt lite tveksam till gräset, det är ju så stickigt :P men till slut vågade hon sig att krypa iväg en bit.

Har vart väldans flitig nu på kvällen också, känns det som. (för att inte tala om förut idag när jag tog all pappers- och glasinsamling till återvinnningen! ) Jag har städat och fixat och donat, dammtorkat överallt, diskat.. Det är fint här nu! Nästan i alla fall, för som vanligt blir köksbordet en avlastningsplats för allt man hittar runt om i lägenheten. Aja, det tar jag imorgon :P

Tänkte bjussa på 2 bilder på min fina canvas innan jag kryper till kojs. Visst vart den fin?


  

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Den vart så himla fin! underbart :D

2008-06-04 @ 00:26:32

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0