- Stående ovationer, ja tack.

Mitt arbete är färdiget -yeehaa! Nu har jag bara 7 kvar innan de här två kurserna är avslutade. Det börjar ju närma sig då i alla fall! Tänkte ta och hugga in på nästa arbete nu på en gång, när jag ändå är på G så att säga. Då ska jag skriva om något så spännande som varför läkemedelsomsättningen förändras hos den äldre vårdtagaren.

Den här kursen, Geriatrik, känns lite svårare än vad Social Omsorg gjorde. Kanske är det bara för att jag bara fick gå på en föreläsning, eftersom det blivit en miss så dom glömt meddela mig om att kursen startat? Social Omsorg var man ju på en handfull föreläsningar i alla fall, så man hade lite mer kött på benen. Aja, det ordnar sig nog. Ett G så är jag nöjd!

Om en timme är jag på jobbet också, känns sådär lagomt kul. Har dock ett kort pass, så det lär nog gå bra. Sen imorrn har jag också ett kort pass, 07:30-14:30, så det känns helt okej. Jag kan jobba vilket pass som helst, bara jag slipper jobba sju till halv fem. Det finns verkligen ingenting värre. Att gå hem halv tre är liksom helt perfekt. Man har fått käka lunch och sen är det fika vid två.. När man har fikat är det bara att tacka för sig och gå hem -hur skönt som helst :) hehe

Nähäpp, om man skulle ta och läsa igenom läkemedelskapitlet i boken då kanske?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0