- Glass i stora lass

Idag har det varit varmt, precis som igår och dan före det. Härligt!! Fast det är fortfarande lite jobbigt, för Celia klarar inte riktigt av värmen utan hon är jättegnällig. Hon får springa runt (eller ja, krypa :P) i bara blöja hela dagarna och har alltid en vattenflaska i närheten så hon får dricka mycket, men hon blir ändå JÄTTEVARM och gnällig. Har sovit mest hela dagen idag känns det som.. så det känns inte direkt som nån hit att dra ut hon på dagarna, eftersom det är än värre ute, och på våran uteplats har vi ju ingen skugga överhuvudtaget.
Dock var vi ut till parken en sväng nu ikväll, för dagisbarna hade en liten "Djurfest i parken" som det hette, så dom sjöng en massa djur-sånger och så. Jätteduktiga var dom! Flera stycken som sjöng solo också, en av dom sjöng "Allt för byn" låten :) hehe. Celia tyckte i alla fall att det var jätteroligt att vara där och kolla på allt folk. Var ju mycket svalare också då vid 18-18:30, så hon var "normaltempererad" hela tiden :P

Annars har väl dagen flytit på som alla andra. Jag har lyckats få tid till att vara ute i solen i hela två timmar idag, och jag kan ana liiiiite färg på kroppen, men inte är det mycket inte. Magen får mest färg, och det är lite irriterande tycker jag, för vem ska se min mage liksom? ;P haha

Jag och Anders satte oss f'resten ute och käkade glass nu när Celia somnat. Ljuvligt! Äntligen är det sommar :o)

Nehej, nu väntar visst duschen. Undrar om man får slänga några ord med norsken på msn ikväll då? Var en vecka sen vi pratade sist nu, och det är rätt ovanligt. Jag behöver min normala dos av norskengelska stavfel! haha

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Klart det känns roligt att bli framflyttad, men samtidigt känns det lite som att jag "missat" en månad av graviditeten. Men samtidigt har jag knappt märkt av den heller så.. =D Barnet är välkommet när det vill komma, jag tror ju ändå det blir i oktober =) Joo jag tror du sagt det, men jag tror nog en liten pojke.. Men vi får se helt enkelt. =)

2008-06-04 @ 20:11:56
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0