- De' e' fint e' vär'

Undrar hur länge finvädret ska hålla i sig då? Ett tag till hoppas jag, fast inte så varmt som det varit. Temperaturen idag har varit helt perfekt, runt 20-25*c och så lite svalkande vindar. Härligt! Då kunde man ta med sig Celia ut också utan att vara rädd att hon skulle brännas upp!

Var i alla fal upp till mormor och firade hennes 72års dag idag, så vi satt ute på gårn och fikade och hade allmänt trevligt. Vart rätt mycket kort tagna, men de ligger som vanligt på bilddagboken. Tycker det är så segt att ladda upp bilder här?

Nu ska snart jag och Anders ut och springa en sväng, och svärmor Katarina ska komma hit och sitta "barnvakt" under tiden, fast barnvakt och barnvakt.. Lillfisen sover ju! Snällt i alla fall att hon kommer så vi får motionera ihop, mycket roligare då! Fast det känns lite motigt, för det är trots allt 4 veckor sen jag tränade sist, eller ja, 3 veckor och 5 dagar, för det var dagen innan jag opererades som jag tränade sist. Tänk att det inte gått längre tid? Jag tycker det är evigheter sen jag gick in i operationssalen, men det är det inte. Konstigt det där.
Men å andra sidan tycker jag ju det var igår jag låg på BB och hade värkar också, men det är ju snart ett år sen. Varför går tiden så fort?

I torsdags tog min gamla klass studenten också.. Jag hade ju tänkt åkt in och kolla på dom och fira lite med dom, men jag jobbade både torsdag och fredag, så det vart det inget av med tyvärr. Dom hade i alla fall roligt har jag fått höra av Martina, så det var ju tur det! Men jäkla synd att jag missade det :( Fast kanske bra på sitt sätt, för jag hade nog fått världens ångest om jag var där. Jag menar, jag skulle OCKSÅ ha varit färdigutbildad nu, men det är jag inte. Jag har låååång väg kvar, känns som att jag aldrig kommer kunna börja jobba riktigt.

Men nu ska jag nog ta och röra lite på mig, fylla vattenflaskorna och så. Take care babes!

Såhär tycker vi
Postat av: Micca

Dom var jätte fina! Har tagit jätte mkt bilder som jag ska lägga ut på bilddagboken nu.

2008-06-08 @ 11:39:17
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Micca

Jadu..jag var på min årgångs student förra året..

Då kan man snacka ångest! Fyfan..

Var lite surt att stå där och titta när ens gamla klass sprang ner för trappan.

Men kul ändå att dom ändå klarade ut dom 3 åren!

2008-06-09 @ 19:05:40
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: MIcca

HAha ja eller hur! Ja tycker Emanuel är betydligt mer värdefull än studenten.

Även fast jag har en sån ånger idag att jag så gärna hade velat tagit den..

Och fått en utbildning vill säga..



Men jag ångrar aldrig Emanuel :P

2008-06-09 @ 20:50:53
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0