Lite kalasbilder

Idag fyllde alltså vår lillskit hela 1 år! Tänk vad tiden har gått fort, helt otroligt.

Självklart hade jag lyckats glömt att ladda batterierna till kameran, så bilderna är tagna med Anders mobil (därav den något kassa kvaliteten :P), men Celias farmor har tagit riktiga bilder som jag ska få sen, så då kommer det lite snyggare bilder!


            
                                           
    nr 1                            nr 2                         nr 3                                       nr 4




1: Paketöppning efter frukosten imorse. Telefonen var en riktig höjdare! Hon visste direkt hur man skulle göra med den också, dvs. sätta luren mot örat. Sötrumpan min.

2: Fick en anka med massa småankor av familjen Mild. Väldigt uppskattad den med!! Celia älskar ju badankor, som de flesta redan vet :P, och den här piper jättemycket när man trycker på den!

3: Efter badet fick hon ta på sig födelsedagsutstyrseln. Vart hon inte snygg?

4: Och självklart hade vi tårta också. Gott gott var det!


Jaa. I övrigt har jag nog inte så mycket mer att säga om dagen. Var fart och fläkt här på eftermiddagen i alla fall, när hela tjocka släkten åt Anders var här. Vera fick sig ett dopp i Celias lilla pool också, för Max tyckte hon skulle bada :P haha. Men hon verkade inte direkt klaga, för hon fortsatte svansa efter honom och Matilda :) Tok katt!

Presenter då... Hon har fått en hel uppsjö med kläder -vilket jag inte klagar över. Lite pengar som vi har gött grisen hennes med. Leksaker och 2 böcker (nu slipper vi Tuff-tuff-tåget ett tag fram över -skönt!)..  och jaa. Sen vet jag inte om det var nåt mer? Var i alla fall grejer så det räckte och blev över.

Var lite tråkigt att mamma, Olof & co inte kunde komma idag (de är nere i Tierp och hälsar på Per's föräldrar), men samtidigt var det kanske bra också, hade blivit så himla intensivt annars, och vi hade haft en väldigt övertrött och gnällig Celia när kalasandet väl varit över skulle jag tro.

Nä. Duschen nästa!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0