Första stegen

Idag var Celia som sagt hemma hos sin farmor och farfar och busade.. och gissa vad? Hon tog sina första steg därborta!! Jag säger ju det, jag missar varenda jäkla "milstolpe" i hennes utveckling! Första leendet, första skrattet, första krypandet.. allt. Det är helt jäkla otroligt! Och de första stegen är ju verkligen speciellt, men nog tusan missar jag det också. Usch, vad tråkigt det kändes :/ Men kul i alla fall att hon börjar bli stortjej på riktigt.

Hon tog i alla fall två steg två gånger.. så hela fyra steg har min lillstora tjej klarat av. Otroligt vad tiden rinner iväg.

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

haha, tack :D jag vet inte vad det är jag skrattar åt, men antar att de var jäkligt kul :D synd att du missade stegen. :p man lyckas alltid vet du!

2008-07-23 @ 22:16:28
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0