Fantasin tryter

Ännu en arbetsdag avklarad, faktiskt den sista för den här månaden (?). I  alla fall så vitt jag vet, men man vet ju aldrig när dom kan behagas ringa och behöva min hjälp. Jag är nog rätt populär på det där stället :P haha. Dom ringer stup i kvarten, inte för att jag klagar!
Var i alla fall en lugn dag på jobbet idag. Tog med tanterna på rollator-safari till aktivitetsparken och sen bakade jag en snoddas så dom har nå fika i helgen. Ärligt talat så var det nästan för lugnt på jobbet idag. Lugnet före stormen, tror jag, så jag är glad att jag är ledig i helgen!

Om sisådär en 2,5 timme ska vi packa oss iväg hem till mamma & co för att grilla och dricka lite gott. Som sagt, 45års kalas idag. Vi har hittat världens bästa present till Eva (och Kent :P haha). Jag är rätt säker på att hon kommer att älska den! Eller hur, lillebror? :P haha. Blommor och bin!

Min kusin My ska komma och vara barnvakt vid ca 18:30-19:00 nångång, så då får vi åka hem och lägga Celia och sen börjar partyt! haha. Känner på mig att det kommer bli en bra kväll faktiskt.

Och förövrigt är det jäkligt varmt idag. Tror faktiskt att jag lyckats få lite färg på mig i och med rollator-safarin och Celias lek ute. Härligt! Funderar på att slå in presenten och fli av lite här nu, och sen gå och svimma i solstolen en stund innan Celia vaknar igen. Yes box, that's the plan!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0