- I'm free!

Äntligen lite frihet efter två låååånga arbetsdagar.Är ledig resten av helgen nu, och det ska bli så skönt, tråkigt bara att jag måste plugga mestadelen av tiden.
I alla fall så håller mig grillmästare på att ska grilla lite kött nu, sen ska vi käka och dricka lite gott. Och gissa vad? Jordgubbar till efterrätt!! I'm happy :D Fick det ju till eftermiddagsfikat på jobbet också, men jag klagar verkligen inte :)

Nu sen jag kom hem från jobbet har jag inte gjort så himla mycket. Pussats med Celia såklart, eftersom jag inte träffat henne sen igår förmiddag. Jag tog med henne och gåvagnen ut, och så spatserade vi bort till dagis lekplats och gungade lite. Celia var alldeles till sig, för Tor följde ju med också -det var en riktig höjdare!

På tal om katter, f'resten, så är Vera ute och busar i gräset nu också. Hon har fullt upp med en ondskefull pinne! :P haha

Aja, nu ska jag ta och öppna en av dom där nya Xide (raspberry nånting) och se vad det är för nåt.

Tack f'resten för bikini-tipsen! Dock hade inte LaRedoute rätt storlek heller.. Nelly hade nån, om jag inte missminner mig. Ska kika lite närmare på det sen :)


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0