- I absolutely love it!

Idag fick jag -äntligen- mitt efterlängtade Ellos-paket! Som jag har väntat! Och vet ni vad? Allt passade, förutom en klänning. Jag är i chocktillstånd.

Här är i alla fall ett par bilder på klänningen jag har på mig just nu.. I like it! Första bilden är dock rätt suddig, men det får ni leva med. Kameran jävlas rätt mycket med mig nu för tiden. Endera håller den eller mina uppladdningsbara batterier på att rasa ihop, för oavsett om batterierna är nyladdade eller ej så kan man ta max 2 bilder och sen dör kameran pga. "låg batterinivå". Suck. Jag och teknik, liksom.


            


Det vart förövrigt ingen Östersundsresa i helgen, jag och Martina kom fram till att ingen av oss hade några pengar nu.. Men vi ska yra på Yran hade vi tänkt, för då har vi hunnit få lön och allt! :) Jag längtar, med stora bokstäver.

Nu fundererar jag starkt på att göra en äppelpaj eller kladdkaka, är sugen på nåt att småäta. Usch, vad onyttig man är.

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Vilken fin klänning! Vad roligt att allting passade, det känns alltid så himla bra då det gör det =) Kram

2008-07-20 @ 09:11:21
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Nette

i like it, men de esr ut o vara en trådlös påden? eller kanske ska vara så ^^

2008-07-20 @ 12:18:08
URL: http://lijese.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0