VÄRKANDE MUSKLER

Kom hem från gymmet för 45 minuter sen, är alldeles slutkörd nu! Svärmor och Susanne skulle dit till två, så då tog jag med mig Celia och gick dit också, alltid kul med lite sällskap när man tränar. Men det var lite dumt, för den enda maskinen där som man kunde träna ryggmusklerna med hade gått sönder *suck* Den maskinen jag är mest beroende av. Hoppas bara dom lagar den! Kan i alla fall använda pilatesboll för att träna ryggen också, så ska börja köra dom övningarna som stod på affischen där -det skadar ju inte att prova.

Ringde till bostadsförmedlingen också, och det fanns rätt många lediga 3or på byn, så ska ringa Tjommen imorrn tänkte jag och fixa så man får gå och kolla på några. Det lustiga är att dom 3orna är billigare än 2an vi bor i nu, haha. Tänka sig, man tjänar på att flytta till större!

Kom i alla fall på vad jag ska göra med kycklingen, jag tänker skära den i kuber och steka och greja ihop den med broccoli, wok-grönsaker, sweet chili sås, salt och peppar och sen göra en röra med turkisk yoghurt, pesto och vitlök. Till det tänker jag göra endera nudlar eller ris, men det lutar mot nudlar tror jag,

Nu slutar Anders jobba också, så då ska jag prata lägenheter med han! Ska starta andra datorn sen och överföra två filmklipp på Celia, då får ni se världens sötaste gladskit när hon är nyvaken och sen vad hon gör för tokig grej när hon äter... :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0