PLUGGHÄST?

Då var klockan mitt på dan då, har vart vaken sen 07:00 imorse och börjar känna mig lite småseg nu om man säger så. Funderar på om jag ska ta och sätta mig och plugga lite medans Celia sover, så jag inte måste stressa mig igenom allt sen -man vill ju ha bra betyg när man ändå så pluggar. Social Omsorg är det jag läser nu i alla fall, sen om några veckor startar Arbetsmiljö & Säkerhet också, och ev. så blir det Geriatrik kurs också (dvs om dom får in nån lärare). Just nu håller vi på med massa socialtjänstlagar hit och dit och utvecklingsstörningar, rätt intressant faktiskt.

Hannes ska kika förbi en sväng idag också, skulle tro han kommer när som helst, och så kommer mamma hit efter jobbet antagligen. Kanske ska bjuda henne på mat?
I går fick jag f'resten högsta betyg på min matlagning -det ni! Gjorde en röra med lite olika grejer och hällde över en falukorv och så vips! in i ugnen. Det vart supergott faktiskt, tyckte både jag, Anders, svärmor och hennes moster! Kanske bjussar på receptet sen ;) haha

Näe, skolböckerna kallar.

Såhär tycker vi
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 @ 12:04:46
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Micca

Ja visst vart de! :P

2008-02-24 @ 20:45:24
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0