BABYSIM

Idag var vi alltså på babysim, gick jättebra! Förra gången var det ju så mycket barn där, så Celia tyckte mest det var jobbigt, men nu var det lugnare där. Nästa gång ska vi prova på att dyka första gången, ska bli spännande att se hur det går!
För er som sett videoklippet på Celia när hon stod i krypställning i förrgår, så kan jag säga att hon är långt ifrån lika vinglig nu som hon var då. Det går fort framåt här måste jag säga! Skulle tro att det inte dröjer så länge tills hon klarar av att stå så ett längre tag, och ta första krypstegen.

Celias mormor var här nu ikväll så Celia har busat för fulla muggar ett par timmar, tvärslocknade alldeles nyss.. utslagen hjältinna kan man säga :) Men nu börjar Cityakuten igen så ska se klart på det och sen gå och lägga mig tror jag, är helt slut. Godnatt!

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

ja kan inte
se filmen :(

2008-02-26 @ 09:07:35

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0