ÄNNU EN DAG TILL ÄNDA

Är fortfarande lika dödande trött som i morse, så nu blir det snart sängen för mig. Mamma kom hit efter jobbet och åkte precis hem, så vi har sett Grey's Anatomy -grymt bra serie. Är det bara jag som avgudar den?

Imorrn bitti kommer svärmor hit och kidnappar Celia vid sjutiden, dom ska fara hem till hennes föräldrar och hälsa på. Då ska jag passa på att sova ut ett par timmar och sen gå iväg på gymmet och träna. Efter det blir det plugga, plugga, plugga! Deadline är nästa fredag, och än så länge har jag bara skrivet på första begreppet -LSS- och är långtifrån klar med det som det känns just nu, och det är två  dataskrivna A4 redan.... ambitiöst eller vad?

Näe, sängen kallar. Godnatt och sov gott!

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

greys anatomi - bästa serien någonsin! ;D

2008-02-28 @ 08:28:12

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0