Trött, ack så trött


"Drömmarna blandades med rädsla för framtiden"

--------------------------


Inatt blev det inte mycket sömn. Det blev verkligen inte mycket sömn. Och jag, jag är trött. Mer än trött, jag är nästintill död! Men trots att jag varit som en vandrande zombie har jag fått mycket gjort, faktiskt. Eller mycket och mycket, men jag har fått några viktiga saker gjorda. Jag har:

* Ringt nån slags föreståndare eller nåt för dagis och sagt upp Celias dagisplats fr.o.m. 1a februari + dragit ner tiden till 15 tim/vecka.
* Ringt soc och fått svar på mina frågor, så nu är ansökan om försörjningsstödet helt ifyllt och alla avtal, räkningar osv. kopierade och skickade.
* Ringt arbetsförmedlingen och pratat med dom, så jag ska dit nu till veckan

Det känns skönt att ha det ur världen i alla fall. 3 bördor har lättat från mina axlar. Men, jag är fortfarande trött som stryk.

För tillfället håller jag på att laga mat och Celia ligger och sover (hoppas jag) för hon var så himla trött och grinig trots att hon klev upp vid 14:00 efter mitt-på-dan-luren.

Näej, tänk om min köttfärssås bränns?

Såhär tycker vi
Postat av: martina

köttfärssås mums!!!!

2008-12-05 @ 22:58:19
URL: http://sanihpani.wblogg.se
Postat av: Lillebror

Du har fel adress till min blogg :P

2008-12-05 @ 23:06:05
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0