Såhär på kvällskvisten

Nu sover lillfisen min. Eller ja, det har hon gjort ett tag. Jag har som vanligt suttit och kollat runt efter lägenheter, men inget napp. Men sen jag la ut annonsen igår kväll har faktiskt 2 stycken kontaktat mig. Tyvärr ville den ena sälja sin lägenhet, men det kommer det ju aldrig att bli nåt av för inte får jag nåt lån på 350.000:- inte. No way.
Den andra som ringde var nån typ utav mäklare som erbjöd sig att hjälpa mig hitta en lägenhet. Så jag har pratat lite med han och berättat min situation, att det är en minimal chans för mig att få lån, att jag är ensamstående och inte har nån fast inkomst. Han skulle i alla fall återkomma och, om jag vill, boka in ett möte med honom. Jag ska höra mig för och se hur mycket han tar, för han lär ju inte jobba gratis... men han verkade väldigt positiv, och så länge jag visade mig vara en "seriös person" som han uttryckte det, så vill han hjälpa mig, för "en tjej i min situation" förtjänade tydligen att få lite hjälp om man var ambitiös och skötsam. Så jaa. Håll tummarna för mig!

Annars då? Har planer på att sätta mig och läsa igenom Herbalife-boken och förbereda mig lite för No1TrainingSystem... Det vore ju perfekt om man kunde komma igång med det lite snabbt nu, så man kan få en liiiten inkomst varje månad i alla fall.

Nehej ni. Herbalife-plugg var det visst.. Bäst jag börjar nångång, för jag skulle tro att om ca 45 minuter dyker Martin upp på msn, och då är jag hjälplöst förlorad till honom... :P

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0