Lite bilder från julafton


 

1.     2.     3.    

4.     5.

6.      7.     8.




1. Julgranen hemma hos mamma/momma, Celia inspekterar tomtarna som står bredvid.
2. Julklappshögen
3. Hemma hos min mormor, Celia skulle prompt ha på sig sina "skockor" hela tiden!
4. Celia och momma kollar på julorkestern (alltså mjukisdjuren) som spelar och sjunger.
5. En något nyvaken och förvånad Celia väntar på tomten.
6. Självaste stortomten från Nordpolen.
7. Momma och Celia alldeles i början av julklappsutdelningen.
8. Celia blev snabbt bästa kompis med tomten!


...och vill ni se fler bilder får ni kolla in på min bilddagbok!


Såhär tycker vi
Postat av: Anna

SV:Ja jag tror nog det! Fast jag har aldrig riktigt tyckt om julen. Man tänker på hur andra familjer har det, och så sitter man där på julafton. Med en mamma som kommer hem några timmar på julafton tätt följd av två skötare, schizofren.(Dock inte denna julaftonen) En pappa som inget säger. En bror som hallucinerar, alcaida, gas mm.



Ja vad gör man? Vad önskar man sig i julklapp år efter år? Jo, att ALLA i familjen får vara friska och må bra. Jag måste nog ändå säga att detta år har min önskan näst intill slagit in. Och det är jag tacksam för ..



Ha det bäst! Kram

2008-12-26 @ 20:25:46
URL: http://psyksyster.blogg.se/
Postat av: Mia

men huga, säg inte så (A)

2008-12-28 @ 20:59:55
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin hon var på jul, lillsessan :D

2008-12-30 @ 16:59:31
Postat av: Sandra

oj, mitt namn försvann tydligen.. urk.. de va iaf ja som skrev att hon va så fin på jul dottern din :)

2008-12-30 @ 17:00:29
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0